1/06/2014

PINK FLOWER AND BELTS

Witajcie kochani :*
 Tak jak obiecałam, mam dla Was dzisiaj posta z nowościami, które prezentowałam wczoraj. Do outfitu założyłam nowy włochaty sweterek i spódniczkę w pasy.
Pogoda cudownie nas rozpieszcza, ciepło i słoneczko czego chcieć więcej w styczniu :) Chociaż nie powiem, tęsknię troszkę za białym puchem przy pogodzie ok -3C gdzie nic nie topnieje i wszędzie jest biało. Może w tym roku doczekamy się jeszcze takich dni.
Zostawiam Was ze zdjęciami.












sweterek i spódnicza są no name, kupione w budkach na placu z ciuszkami
łańcuszek- SINSAY
buty- @

10 komentarzy:

  1. Postaraj się o lepsze fotki a blog będzie ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem to, niestety mam popsuty aparat który nie łapie ostrości, także zanim nie kupię nowego muszę jeszcze posługiwać się tym. Co nie idzie w parze z jakością :(

      Usuń
  2. oj tam nie jest taka zła jakość bez przesady:P

    OdpowiedzUsuń
  3. wygądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz pięknie spódniczka i botki cudowne ;)
    obserwuję i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. oddawaj sweterek, piękny :D

    OdpowiedzUsuń