1/04/2014

JEANS AND BLACK

Cześć kochani :*
Dzisiaj post na szybko, zdjęcia z wczoraj taki zwyklaczek, pojechałam na miasto załatwić sprawę to od razu cyknęłam dla Was focie. Muszę kupić w końcu nowy aparat, mój się popsuł, nie łapie wg ostrości :( a gwarancja się już skończyła to bez sensu naprawiać go, skoro i tak już ma swoje lata. Trzeba pochodzić po sklepach i coś pooglądać. 
Uciekam do fotografa, a Was zostawiam ze zdjęciami :*

ps. w pasku bocznym dodałam odnośnik do Instagrama, zapraszam Was do obserwowania :)








kurtka- SINSAY 
bluzka- New Yorker
łańcuszek- SINSAY 
pasek- MOSCHINO
woskowe spodnie- zwykły sklepik
torebka- Primark
buty- Kari 


7 komentarzy:

  1. świetne spodnie i pasek :) obserwujemy?:)
    http://xgivemefive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. można wiedzieć gdzie kupiłaś pasek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Facebooku na stronie replika.pl :)
      wiadomo, nie jest to oryginał, nie stać mnie na niego, ale ten jest na prawdę fajny, skóra naturalna, literki Moschino bardzo zbliżone do tych prawdziwych :) za tą cenę polecam, bo na prawdę warto :)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :) to jeszcze mi powiedz gdzie we Wrocławiu można dostać takie super spodnie :D

      Usuń
    3. te kupiłam z pół roku temu w tgg w chińce, ale są już mega stare na dupci i kupiłam nowe na cocomoda.pl sa identyczne tylko, że mają złote zamki zamiast kieszeni z przodu, polecam bo fajnie się je nosi :) niedługo zrobię posta, żeby każdy mógł zobaczyć jak wyglądają na kimś :)

      Usuń
    4. a masz jakiś namiar na ten pasek ? bo weszłam na tą replika.pl ale tam jest milion postów :D i jeszcze jeśli mogę wiedzieć to za ile go kupiłaś ? :)

      Usuń
  3. napisz do Piotra Gaika, ja od niego kupiłam :) a dałam 130 lub 140zł już nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń