12/09/2013

wróciłam!

Witajcie kochani! Nie było mnie dosyć długo.. brak internetu sprawił, że na prawie miesiąc musiałam zrezygnować z bloga :-( jednak już wszystko jest w porządku i wracam do Was ze zdwojoną siłą, będę starała się teraz nadrobić postami ten czas w którym mnie nie było :-)
Ze zdjęciami znowu nie zachwycam, ledwo co na nie wyszłam, zaczął padać straszny deszcz, więc trzeba było uciekać, dotarłam w inne miejsce stwierdziłam, że może tutaj się uda i znowu.. ah to szczęście.
Co do stylizacji, za dużo nie widać i nie mam za bardzo z czego wybierać, przez ten paskudny deszcz. Mam na sobie kalosze ze złotym zamkiem z tyłu, czarne legginsy z białą lamówką od góry do dołu, pasek blaszkę i białą mgiełkę, z tyłu jest dosyć dłuższa i zasłania wszytko co potrzeba.





torebka- primark ( https://www.facebook.com/PrimarkIInne?ref=ts&fref=ts )
buty- CASU
legginsy- sinsay
mgiełka -primark
płaszcz- sklep w moim mieście
łańcuch- new yorker



nowości! niedługo do zobaczenia w stylizacjach :-) 
spódniczkę niestety muszę oddać do krawcowej, żeby zmniejszyć ją w talii


spódniczka- @
koszula- george
sweter - miso
kardigan- primark

DO ZOBACZENIA NIEBAWEM ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz