12/27/2013

BLACK & GOLD

Trochę mnie tu nie było, wszystko przez przygotowania do świąt, kupowanie prezentów no i w końcu same święta. Jak Wam minęły? Brzuchy pewnie objedzone, jak u większości chyba :P
Ja to chyba przybrałam na wadze 5kg hehe.
Dzisiaj zjechałam chyba wszystkie możliwe galerie, sklepy i sklepiki w poszukiwaniu sukienki na Sylwestra, oczywiście przy moim szczęściu nic nie kupiłam, a nie mam już sił i czasu kupować przez internet. Jedyne co dzisiaj nabyłam to buty i body, które będę zmuszona założyć 31 grudnia razem z rozkloszowaną czarną spódniczką. Jak się to wszystko prezentuje zobaczycie w poście Sylwestrowym, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami.













futerko- Primark
sweter- no name
baskinka- NEW YORKER
pasek- MOSCHINO
legginsy- prezent od przyjaciółki
buty- @
torebka- Primark
łańcuszek- Sinsay 
zegarek- prezent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz