6/05/2014

wesele | mint dress

Witajcie :*
Dzisiejszy post trochę inny, mianowicie mam dla Was stylizację z wesela na którym byłam w zeszły weekend. Sukienka kupowana na szybko, dzień przed uroczystością, jednak udało mi się wyszukać coś idealnego. Niestety pogoda średnio dopisała i mimo, że przez większość dnia było w miarę słonecznie, już całe wesele deszcz za oknem :( Nie popsuło oczywiście nam to zabawy, jednak jakość zdjęć już trochę bardziej. 

Mam dla Was bardzo dużo nowości, ciągle coś się dzieje i nie mam kiedy wrzucić ich w stylizacji na bloga. Mam nadzieję, że w końcu zapanuje upragniony spokój w moim życiu i będę z Wami już na bieżąco :*









sukienka- Tally Weijl
łańcuszek- Tally Weijl
buty- butik
torebka- Primark

buziaki :*

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta sukienka, piękny pastelowy kolorek :))

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest śliczna;))
    mam prośbę, mogłabyś mi kliknąć w linki ? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń